會說話的照片   1 comment

昨晚,花了些時間,希望將一些照片再進行整理,用來送給Fiona和Leung,作為我的小小心意。

整理期間,再細心看一次,我才明白什麼是會說話的相片、會說故事的相片,並非只是在事情發生時按下快門這麼簡單。

而這個故事已經完成,希望未來的日子,我能夠拍多些會說話的相片。

Fiona、Leung:希望你們會接受我這小小心意,和你們一樣,我每次翻看這些照片都會很感動,你們大婚以後,我們仍然會是好朋友,將來你們的小寶寶,也會有機會給我的相機留下回憶嗎?哈哈!!

Posted July 30, 2008 by frankiecheung in 婚禮攝影

One response to “會說話的照片

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dear Frankie,

    你講得無錯,你既相唔只係識講說話,仲係會觸動人心既相片,或許我係相中人,對相片中既點點滴滴有更深一層既體會。收到相片之後,我重複又重複咁睇,睇左好多好多次,你既相就好似帶左我返去當日一樣,無論係朝早我好似無份參與既接新娘遊戲,定係席間賓客既一舉一動,都再一次觸動左我既神經,眼淚真係不由自主咁流左出黎,但呢d眼淚係開心既,亦包含左對當日所有人既感激(當然包括你啦),我知道你真係萬二分用心咁為我同阿良既婚禮留下左最美好同真實既回憶,我亦知道你當日唔係單純用一個攝影師既心態去為我地紀錄婚禮,因為我睇到既唔係單純既婚禮相片咁簡單,我睇到既係你真摰既祝福。

    當然我們仍然會是好朋友,放心啦,我地兩個未擺酒都諗定第時搵你幫我地既小朋友影相啦,你都要努力呀,快d生返個小baby,用自己既相機為你同太太講人生既另一個故事啦。

    Fiona

Leave a comment