最後衝刺   1 comment

這個星期,是最後的衝刺。

所有的時間,我都在電腦前,全速地執相、output、檢查、燒碟,因為又有一大班新人的相片趕著在新年前交付。

好像被禁錮一樣,我不曾離開過我的工作房,執相執到不知不覺地睡在椅上,睜開眼就繼續執下去,日復日地。

今天,我剛剛交了兩套相片,在家和地鐵站奔波了兩趟,回來喘一喘氣,就趁為相片做backup時的空檔寫下這篇文章。

詩興大發,就寫寫我這幾天的生活吧:
食飯冇飯冇飯食,
沖涼冇空冇涼沖,
訓教冇床冇教訓,
著衫冇洗冇衫著。

如果再不趕工,恐怕我會「交相冇相冇相交」,這就大件事了。

好,繼續執相。

Posted January 21, 2009 by frankiecheung in 私語

One response to “最後衝刺

Subscribe to comments with RSS.

  1. Frankie 以你的文彩你唔做攝影師我估你都可以做”詩人”又或者”老編”都得…哈哈哈.

Leave a Reply

