Interviewed by “Wedding” Magazine   6 comments

在七月號的「婚禮」雜誌裡,我也終於能佔據一版面。

更大的版本:download here

Posted July 12, 2009 by frankiecheung in 私語

6 responses to “Interviewed by “Wedding” Magazine

Subscribe to comments with RSS.

  1. YEAH! Congratulations!🙂

  2. 勁啊 Frankie……. 連週刊都訪問你
    無聯絡半年, 你啲影相技術真係進步咗好多好多吖
    我亦都比你啲熱誠感染到….
    上年+二月尾你幫我哋影完之後,我都鍾意咗玩單反機
    買咗部450D…..宜家仲諗住升級50D呀
    得閒上嚟comment吓我啲相吖
    keithltw.photogala.com

  3. 好犀利呀…Frankie…恭喜哂^^
    你既努力無白費到,仲得到好多新人既肯定添…
    包括左我同埋我男朋友~~~
    呢個就係一個好好既證明啦, 係咪?

    距離我既大日子仲有4個月既時間…
    相信我地下個月頭又會見面喇~
    到時你一定要比多 d 意見我地喎…
    辛苦哂!!

    maggie

  4. Dear Carrie, Keith, Maggie,謝謝你們,我希望這只是一個開始,我還要繼續努力下去的。

    Keith,50D是一部好機,待我有時間定必到來觀摩一下你的大作。

    Maggie,好的,到時一定會就你的婚禮流程給予一些意見的。

    Frankie

  5. 恭喜!真係好犀利,佩服!

  6. 恭喜晒呀!!風雨過後必定會有陽光,你的努力是沒有白費的,時間是可證明一切!得到同業好友的支持,還得到新人的肯定,相信你將來的收穫定必比現在得到的更多,加油喔!!^0^

Leave a Reply

