Annie & Joe Video preview – Milk’s version   4 comments

除了我制作了的full day highlight之外,好拍檔Milk也制作了一個preview。

我的影片表現了溫暖甜蜜,而在Milk制作了一段很緊湊的preview:

Posted September 11, 2009 by frankiecheung in 婚禮攝影

4 responses to “Annie & Joe Video preview – Milk’s version

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hi Milk,

    今天一早就看到一段精彩的Video preview.好正呀!用在video的表達方式加埋震撼人心的背景音樂,把每一個片段環節都緊扣著,令觀眾(我)屏氣凝神,好緊張地望住個mon.,由一幕轉到另一幕,個心都跳到砰砰聲,分幾鐘好快就過咗了。
    “To be continued” I am looking forward.

  2. 好正o既preview! 我d朋友睇完呢段Preview,都忍唔住問,”嘩, 好特別喎! 好似好豐富, 有好多驚喜, 係點既呢?!?!?”

    “To be continued…” 呢一句真係扣人心弦.

    好期待想睇睇你會如何將當日各精采環節組合, 以非一般的角度表達出來…

  3. THX Josephine
    我會不斷努力,希望不會令到支持我的人失望
    THX JOE & Annie
    我會盡快同用心去做好你們的全日片段。

  4. 哇塞~這preview超棒的!! 光是片頭就超有氣勢的!!

Leave a Reply

