Keira & Steve Pre-wedding (Kyoto, Osaka), Japan   3 comments

Keira和Steve是第一對給予我機會到海外拍攝婚紗照的新人。

滿懷希望地出發,可惜我的左腳卻飽受靜脈曲張的折磨,四日三夜的旅程,全程都要拐著行。回到酒店,要用熱水浸很久才能舒緩一點痛楚。

大阪精彩的地方雖未及東京,但是也是一個拍攝的好地方,京都的詩意,也是我渴望親身經歷的。

這裡我選取了一部份相片,希望Keira和Steve都滿意。

Posted December 17, 2010 by frankiecheung in 婚紗攝影 - 其他

3 responses to “Keira & Steve Pre-wedding (Kyoto, Osaka), Japan

Subscribe to comments with RSS.

  1. thx Frankie ar~

  2. Frankie,兩天沒有看你的blog;今天一看,除了有好多update之婚禮相外,這輯一看,在前腦前我給了一個『嘩』的反應!
    真係好靚好靚!

    我是一個京都大阪迷,特別鍾情紅葉、還有金黃的的銀杏!你將本來已經很美之畫面拍得更美!

    一個字:醉!

    p.s~我的婚宴地點改了,稍後聯絡你吧,近日天氣冷,小心身體呀!😉

  3. 好靚呀好靚呀~haha, 忍唔住要返來再留言………..
    真係好多謝Frankie你幫我地影左D咁靚既相. 仲有Rico幫我扮得靚靚~

    不過真係辛苦哂你~你腳痛仲要同我地去咁多地方…….真係唔好意思呀……
    希望你可以快D好番啦. 睇下下次見面時有無機會食餐飯呀~^.^

Leave a Reply

